Als ik kon toveren...

Terwijl jullie hopelijk nagenoten van de Mandala-Teken-Dag, zat ik nog volop in de afhandeling van een aantal zaken: Afrekenen met bedrijven, zoals de Bruna en uitgeverij Akasha, maar ook het opruimen van de spullen. Na afloop hebben we als organisatie kort geëvalueerd en daarna zijn de spullen in vlot tempo in mijn auto gegooid, want iedereen was moe en wilde naar huis.
O, als ik kon toveren, dan was die auto thuis zo leeg, dacht ik onderweg. Helaas, ik kan niet toveren. Gelukkig stond thuis het eten al klaar. Ik was echt doodmoe, maar ook hier was hulp en met elkaar was de auto zo leeg (en de woonkamer een pakhuis, maar dat kwam later wel). Lekker aangeschoven om te eten: daar was ik wel aan toe! 's Avonds met de voetjes omhoog heerlijk naar "de Mol" gekeken: moe maar voldaan, want het was weer een mooie dag geweest. Voor mij was het dit jaar extra vermoeiend, doordat ik  twee workshops gaf en nog niet helemaal fit was na de griep. Zondag had ik dus ook als rustdag ingepland. Trots was ik op mijn medeorganisatoren, want mede dankzij hun inzet was de dag weer vlekkeloos verlopen!

In de dagen erna alles tellen, afwerken en terugbrengen. De overige spullen zoveel mogelijk bij elkaar ingepakt en opgestapeld in mijn workshopruimte: daar moet ik nog een plekje voor zoeken. Het valt niet mee om alles af te werken in mijn drukke leventje met twee banen én het vrijwilligerswerk: daar moet ik de volgende keer meer rekening mee houden, mede doordat mijn energielevel 's avonds vaak te laag is om nog dingen te doen. Gelukkig is nu bijna alles gedaan. 
Tijd om aan de slag te gaan met de tovercirkel. Meten, opnieuw meten en narekenen: volgens mij is hij nu goed. Ach, dacht ik, laat ik 'm nu dan maar op A4 formaat maken: voor het ongemak, het wachten (als ik kon toveren...), kortom als goedmakertje 😃
Vandaag de tweede stapel sheets bij de reproshop opgehaald én nu kan het verzenden beginnen. Wat we in de buurt (Assen e.o.) kunnen rondbrengen, gooien we de komende tijd door de bus. En misschien komen leden van onze kring nog wel in andere plaatsen (waar deelnemers wonen). Ook per post ga ik zoveel mogelijk combineren: dus heb je je samen opgegeven, dan krijg je het ook op één adres aangeleverd. Dat scheelt weer kosten. En wie op de ledendag van de Nederlandse Mandalavereniging komt op 23 maart a.s in Putten, zal daar de tovercirkel krijgen (tja, je hebt twee petten op of niet 😉) . 
Voor eind maart moet iedereen 'm hebben ontvangen, zo niet trek dan even aan de bel! We hopen in ieder geval dat jullie 'm veel gaan gebruiken bij het tekenen. 
Binnenkort gaan we als organisatie uitgebreid evalueren én bekijken of we volgend jaar weer een dag willen / kunnen organiseren. Het gebouw waar we zaten gaat in ieder geval tegen de vlakte, dus daar zit al een eerste uitdaging... 
Voor een plaatje bij dit blog zocht ik op internet én daar kwam ik het bijgevoegde plaatje tegen: het logo van een bedrijf in St. Oedenrode. Yes, ik kan dus toveren - fantastisch! Ik ben weer volop bezig met mijn ATC-mandala's: kleine toverwondertjes! Tover jij mee?

Reacties

Populaire posts