De laatste goodybags

Afgelopen zaterdag heb ik de laatste goodybags meegenomen naar de algemene vergadering van de Nederlandse mandalavereniging te Putten. Zoals beloofd aan al die gulle gevers zouden ook die laatste tassen worden uitgedeeld aan mandala-tekenaars én waar kon dat beter dan binnen de mandalavereniging. Eerlijk gezegd ben ik blij dat ik die grote dozen eindelijk kwijt ben, want ze namen wel veel ruimte in beslag.
Zaterdag aan het einde van de dag was er een verloting en daar werd menigeen verblijd met een Mandala-Teken-Dag-Goodybag. De inhoud van de goodybag was niet meer zo groot als op zaterdag 27 januari jl., maar zeker nog de moeite waard. Een aantal bezoekers van de Mandala-Teken-Dag won een tweede tas, maar vonden dat geen enkel probleem, zo gaven ze mij te kennen; Anderen konden makkelijk ruilen met iemand, die een andere prijs won, want de tassen waren in trek.
Zelf mocht ik een andere prijs mee naar huis nemen😉: ik won een boek over het dotten van mandala's op stenen. Vorig seizoen was dat in onze kring de "mandala-anders", maar ik kon die keer niet. Toeval dat ik nu dit boek krijg? Ik heb hier alle overgebleven stenen van die bijeenkomst nog staan, dus ik kan - als ik wil - zo aan de slag om onze tuin met beschilderde mandalastenen te versieren. Wie weet...

Reacties

Populaire posts