Het dagmenu

De inschrijving is geopend! Als je via ons e-mailadres mandalakring.assen@gmail.com aangeeft graag mee te willen doen op deze tweede Mandala-Teken-Dag ontvang je - meestal nog dezelfde dag - een informatiebrief, een aanmeldingsformulier, een beschrijving van de 14 workshops én een dagmenu workshops.
Wat is nu een "dagmenu workshops"? Er zijn deze Mandala-Teken-Dag 14 verschillende workshops, die soms 1x en soms 3x per dag worden gegeven; sommige duren 1 uur en andere 2 uur. We hebben dus wel even ons hoofd gebroken hoe we iedereen nu - zonder teveel gepuzzel én naar ieders tevredenheid - konden inschrijven.

Onze oplossing: De Mandala-Teken-Dag vergelijken we met een pizza. Wil je een pizza bestellen dan bedenk je: ik wil champignons, salami en mozzarella erop. Die ingrediënten zijn de verschillende workshops;
Ik wil bij voorbeeld 1: Byakko, Islamitische geometrie en de Flower of life doen OF 
voorbeeld 2: Kristalmandala, een vrij moment voor of na de middagpauze en de Bloemenmandala
Vervolgens bekijk je in het menu: waar vind ik mijn ingrediënten terug. O, die zitten natuurlijk op de "Pizza Funghi", maar waarschijnlijk ook wel op meer pizza's. Zo ook hier, alleen heeft de "Pizza Funghi" in ons menu de naam van een plaats in Nederland.
Soms vind je er slechts één menu, maar soms heb je meerder opties. Als je pech hebt zit jouw keuze er zelfs niet bij: ja, dat kan, want dan betekent dat die workshops tegelijkertijd gegeven worden, waardoor jouw keuze niet mogelijk is. Of dat die keuze onlogisch is, zoals een workshop "Leren mandala tekenen"(beginner) in combinatie met "Yantra"(gevorderde).

Voorbeeld 1
Islamitische geometrie wordt 1 keer gegeven én alleen 's morgens gegeven; de workshop duurt 2 uur, dus daarnaast kan ik alleen 's middags nog workshops volgen. Alle menu's die "Islamitische geometrie" bevatten staan bij elkaar: nummers 22-43 in de menulijst. Na de middag (dubbele rode schuine streep) moet ik dan de andere workshops vinden: bij nummer 31 Bruinisse vind ik mijn keus. Mijn 2 t/m 5 de keus kan ik dan het beste maken, zonder één van deze 3 workshops. Dus dat menu waar 2 van mijn favorieten in staan: 
  • zonder de Flower of life zijn dat de nummers 9, 30, 32 en 33; 
  • zonder Byakko zijn dat nummer 26, 36 en 41; 
  • zonder Islamitische geometrie zijn er veel mogelijkheden: nummer 9, 74, 93, 07, 112 117, 128, 145, 150, 155, 161, 165, 169, 176, 181, 185, 190, 214, 218, 222, 232, 252, 272, 283, 288, 293 en 305.
Voorbeeld 2
De Bloemenmandala wordt maar één keer gegeven (zie schema onder de menu's), als ik in het menu kijk zie ik dat dat in de 2de workshopronde is om 14.30 uur (De bloemenmandala staat steeds als laatste in de menu's genoemd). 
De Kristalmandala wordt 3 keer gegeven. 's morgens zie ik 'm als 1e en als 2e workshop staan én 's middags alleen als 2e, dus gelijk met de Bloemenmandala. Ik zal de Kristalmandala dus 's morgens moeten volgen. 
Alle Kristalmandala als eerste workshop vind ik bij de nummers 193 t/m 242. De Kristalmandala als 2e moet ik zoeken in het menu. Dus kijk ik dan ook gelijk naar dat rustmoment, net voor of net na de middagpauze. Ik vind mijn 3 keuzes bij de nummers 209, 223, 229, 233, 237 en 241. Ik kan mijn 5 menu's daar dus uit kiezen.

Hoe eerder je je opgeeft, hoe groter de kans dat je jouw eerste keus krijgt én bovendien heb je in december nog eens €5,00 korting op de entreeprijs. Na 20 opgaven is het in principe mogelijk dat een workshop vol is.
Voor wie het zoeken van de juiste workshops in het Dagmenu Workshops nog niet duidelijk is, mail ons gerust je vragen of bel even met het informatienummer (06-12236713).
We begrijpen dat het niet leuk is dat misschien jouw eerste keus niet mogelijk is omdat 2 van die workshops tegelijkertijd gegeven worden, maar we hebben vooraf een indeling moeten maken, juist om jullie niet - pas na opgave - teleur te hoeven stellen.
Na afloop van de dag kun je aangeven welke workshops je in de toekomst graag zou willen volgen: maak daar gebruik van! Geef daar ook de workshops op, die je deze dag niet kon volgen, maar wel graag nog eens wilt doen.

Het is nu wachten op de 40ste aanmelding, want dan weten we het zeker: deze tweede Mandala-Teken-Dag gaat door!

Reacties

Populaire posts